carinag.blogg.se

LEKER MED NY MAIL!!

Fick för mig att jag skulle skapa ett nytt mailkonto. Och det var ju enkelt, läste mig till det. Och kan ni tänka er, jag lyckades faktiskt med konststycket. Men en sak som jag inte lyckas med är att föra över mina kontakter till det nya kontot. Och ja, det går så klart att läsa sig till det också ...... om man inte heter Carina och är vråltrött. hahaha
Sömnen bara slog på mig. Undrar om det låg sömnmedel i maten.
Jag får väl fortsätta med detta i morgonkväll, när jag är lite mer utvilad. För då måste jag även ändra mailadress på ALLLLLA sidor jag använt min mail. PUH ... det är inte lite sidor det inte.
Nu funkar det dock inte. Jag är så trött att jag sitter här och somnar. Så därför säger jag godnatt till alla där ute. Sov gott, så hörs vi i morgon igen ...... förhoppningsvis något piggare. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: