carinag.blogg.se

LATA SÖNDAGEN!!

Söndagmorgon och jag är redan vaken ... enligt vintertiden i alla fall.
Ni har väl inte missat att man ställer tillbaka klockorna den här helgen? Själv hade jag ingen tanke på det om inte en väninna berättat det. Fast i och för sig har jag inga fungerande klockor här hemma just nu. Och data- och mobilklockorna ändrar ju sig själv som tur är. Så jag slipper springa omkring i lägenheten och ändra överallt.

Jag tycker ju absolut att det är värre när man skall flytta från vintertid till sommartid. Har man något möte inbokat och sitter i lugn och ro i köket och tittar på klockan på väggen och tänker att man har gott om tid .. ja då är det kris hahaha. Det har hänt mig vid något tillfälle.

Nu skall jag njuta av mitt kaffe denna "tidiga" morgon och vakna till liv i min egen lilla takt. Och idag är det ingen ridning. Det innebär att jag kan sitta LÄNGE med mitt morgonkaffe. :) :) 

Ha en superbra Söndag när ni väl vaknar, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Men inte min väckarklocka, den ringde klockan 07.00 och jag som skall jobba klockan 08.00 gjorde vid mig och stack till jobb. Jag tyckte det var väldigt lite bilar ute, men tänkte inte på det. Kom till jobb och tittade på mobilen och ser då att klockan var 07.00! Fyfan va arg jag blev på mig själv !!

Svar: Oj, förstår att du blev arg. Men du får se det från den ljusa sidan, du var i alla fall i god tid. :) :)
Carina G.