carinag.blogg.se

JAG NÄSTAN FOR IVÄG!!

Idag när jag kom hem råkade jag på Beatrice som precis var ute med Molly. Hon höll på att fixa något med jackan, så jag skulle så klart vara snäll och tog kopplet så länge. Och precis när jag tog det fick Molly syn på en hund bakom mig och blev helt till sig, började skälla och skulle iväg. Jag var inte alls beredd på det, måste ju säga att Beatrice har världens reflexer alltså. Innan jag ens hann reagera, så hade Beatrice kastat sig över kopplat och fick stopp på hunden. Och ja, jag kan bara säga att hade inte Beatrice funnits där, tror jag att jag åkt iväg som en vante. hahaha
En aning ont i armen fick jag dock, känns som den är lite ur led. :( 
Ja ja, skall väl inte klaga, jag får ju snart vila den. För i morgon är det äntligen ... FREDAG.
TJOHO...

Nu tänkte jag sluka en liten kopp kaffe till innan jag lägger mig och mäter sängen.
Så nu säger jag godnatt alla söta. Ha en fortsatt mysig kväll.
Jag är här i morgon igen, häng med då...

Och på tal om inget alls. Idag var det Dennis som stod för maten, pommes och korv. Enkelt och gott...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: