carinag.blogg.se

JAG KOM HEM HELSKINNAD!!

Men visst överlevde jag den här dagen också. hahaha
Däremot har jag ju haft fullt upp idag. Därför har det blivit lite si sådär med bloggandet. Sorry för det.

Idag fick vi fint besök på jobb minsann. En gammal arbetskollega stod plötsligt där, det var superkul. Ja, jag tog ju en extra pausstund. Men eftersom vi ändå har så pass mycket som vi har för tillfället kändes det fel att gå hem redan 15 när jag hade pausat en hel timme. Så jag satt kvar och jobbade till 16 istället. :) 

Och vad hände i morse egentligen? Det visade sig att en förskola i närheten hade blivit bombhotad. Alla barnen hade blivit evakuerade och därav de stora polisspärrningarna runt hela kvarteret. Det känns lite läskigt. Men samtidigt, trots att just den gatan benämns som lite farligare, tror jag ju inte att den är farligare än andra gator. Bombhot finns ju i princip överallt idag. :( 
Ingenting hände, så det var ju bra. Men jag kan bara tänka mig de stackars barnen, och vilken oro de måste ha känt. FY...

Nu ikväll har vi haft en liten samling inne hos mig. Alltid trevligt med dessa små sammankomster, ett litet familjemöte kan vi väl kalla det. :) :) 
Tänk att bara orden "vad skall vi äta" blir till en riktigt stor diskussion om allt annat.
Nu vet vi i alla fall maten, nu skall den bara lagas också.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: