carinag.blogg.se

INTE SOM JAG VILL!!

Usch ja, ikväll känns det inte som att det gått som jag vill. Har ont lite här och där, är det det här som kallas ålderskrämpor? Jag kände redan innan när jag höll på med balkongen att jag var lite konstigt stel. Men ja, ja, det var ju skönt när det väl var klart.
Men efter det gick jag loss på disken och då blev det ännu värre. Nu har jag äntligen fått sätta mig ner en stund, och jeeezzzus vad skönt det var. :) :) 

Än så länge har jag inte fått bocka av någonting från min "to do-lista". Men kanske jag kan få iväg en liten bock efter nästa projekt. Japp nu är det dax att få ordning bland alla fotoalbumen som ligger och skräpar. Jag kan inte gå i min lilla hall för allt som skall gås igenom och läggas undan. Så vi får väl se efter ikväll, kanske det blir LITE bättre i alla fall.

Nu blir det först en kopp kaffe ... välförtjänat. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: