carinag.blogg.se

IDAG PRAKTISERAR VI!!

Kul med regn ... när man skall ut och promenera om en timme. Jag hade hoppats på bättre promenadväder. Men det är väl bara att inse att vi har en del tråkmånader framför oss. :( 

Just nu slukar jag morgonkaffet, tänkte försöka vara så klar som möjligt när det är dax att följa Beatrice, så jag slipper "börja om" med morgonrutiner när jag kommer hem igen.
Och på tal om Beatrice så sitter hon just nu och är supernervös. Och jag förstår henne. Nytt arbete, nya människor. Jag känner också sådan oro när jag skall börja på något nytt. Men Beatrice är en stjärna i köket, så detta kommer att gå superbra. :) 

Nu skall kläderna på så jag är klar när det är dax.

Ha en bra dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: