carinag.blogg.se

HÄRLIGA TORSDAG!!

Sitter med mitt morgonkaffe och lyssnar på Alexander som har världens diskussion för sig själv inne i TV-rummet. Nu har han verkligen kommit på att man kan ljuda med munnen, och det HÖGT också. hahaha
Den perioden är sååå härlig med småbarn, när de upptäcker och lär sig hela tiden.

Den här morgonen vill jag försöka att INTE behöva stressa iväg till jobb. Så därför ställde jag mig i duschen direkt när jag vaknade och skall börja göra vid mig redan nu. Kanske jag kan komma iväg i normal tid. Igår blev det ju jättestressigt, och det slutade med att Dennis körde mig. :) Hör och häpna, det känns inte som om jag behöver min otroligt långa startsträcka idag. Kan jag ha börjat komma in i bra rutiner? ... Rutiner som jag faktiskt hade när jag jobbade heltid.

Nu skall jag fortsätta med mitt kaffe. Ha en underbar dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: