carinag.blogg.se

HAFT MYSPYS, NU ALLVAR!!

Var hemma redan 15.30 idag, det kändes faktiskt riktigt skönt. Nu känns det nästan som att jag är på banan igen. Och vet ni vad det bästa är? I morgon får jag min första riktiga lön på över ett år. Det kallar jag glädje. Och naturligtvis firade jag lite extra med att sitta och strötitta på ett avsnitt av "Lilla huset på prärien" med Beatrice. Så klart, vi var ju tvungna att kolla så att TV4 guld fungerade även inne på mitt rum nu när Dennis tagit sig tid att fixa allt. :) 

Men nu börjar allvaret igen. Efter en kopp kaffe är jag nu redo att ta mig an lite jobbsök. Tro det eller ej, men jag känner mig till och med taggad för det. Det är inte varje dag minsann. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Vän till din mellersta son!
skriven :

Hälsning från ett fans :)

Jag har följt din blogg sen den 13:e April, om man skall vara exakt. Och jag måste säga att du har utvecklas. Inte för att du skrivit dåligt innan, men du har utvecklas från "sökare" till "samhällskännare". Dina inlägg får mig att tro på något, längta efter något och ibland även tänka tillbaka. Du har fått mig att börja fundera på vad jag kunnat gjort annorlunda.

Du har verkligen talang för det här med bloggskrivning och du vet verkligen hur du skall skriva. Om du bara fortsätter som du gjort hittills så kommer du en dag stå bland dem första bloggarna i tabellen.
Det är verkligen roligt att följa din blogg och faktiskt se hur du utvecklas, varje dag, till en bättre och bättre bloggerska. :)

Du skall veta att jag tror på dig och om du någon gång bara skulle ha tanken på att sluta blogga kommer jag personligen dra dig i örat. Du kommer att gå långt bara du fortsätter som du gjort hittills.

Du är verkligen en helt fantastisk bloggerska, Carina G, och du kommer att nå toppen. :)

Svar: Nu blev jag nästan mållös. Tack så mycket för dina fina ord, det värmde verkligen mitt hjärta. Och det gör mig ännu mer motiverad att fortsätta.
Carina G.

2 gäst
skriven :

Ska du sluta blogga?

Svar: Nej, jag skall inte sluta blogga. :)
Carina G.