carinag.blogg.se

FREDAGKVÄLL, DET ÄR FREDAGKVÄLL......!!

Okej, är fredagen över nu? NEEJ, inte på långa vägar än.
Nu har Teddy och Pernilla dragit sig tillbaka. Och själv har jag stängt in mig på rummet och myser framför TV'n och "Magiska systrar", som precis slutat. Och till sällskap har jag lite gotta och en Irish coffee, mmm vad gott. :) 

Från att ha varit väldigt trött är jag nu superpigg. Får se hur länge det håller i sig, får väl ge tusan i att snegla mot sängen. hahaha

Nej, nu blir det balkongen en sväng innan jag smiter förbi min "LILLA" flaska whisky och blandar mig en ny en. :)

Ha en fortsatt härlig kväll och alla ni som är på utgång, var rädda om er där ute.

Godnatt och sov så gott, så hörs vi i morgon igen.


Tror ni Dennis var lite sugen?? hahaha. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: