carinag.blogg.se

FLOWERS IN THE ATTIC!!

Det här är kanske inte den allra bästa filmen att rekommendera. Men den har sina poäng ... och naturligtvis har jag en baktanke med detta också.
När det begav sig för ett antal år sedan, var den riktigt sevärd. Dock hörde jag aldrig talas om att folk hade sett den ... mer än jag själv då. :) :) 

Filmen handlar om en mamma och hennes fyra barn, som efter pappans död försöker göra det bästa möjliga av situationen för att få en bättre ekonomi. Ja, mer kan jag ju så klart inte berätta för den som nu inte har sett filmen. Blir ni lite nyfikna? Klart ni skall se den om ni inte redan gjort det. :) 

Kunde tyvärr inte hitta någon bra trailer med svensk text.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Fick mig att tänka på böcker.Vad hette de där böckerna vi läste om barnen på vinden??Kommer du ihåg det?

Svar: Vänta några dagar och se...
Carina G.

2 Pia
skriven :

Dom böckerna kommer jag ihåg

Svar: Riktigt bra böcker ...
Carina G.

3 Pia K
skriven :

ja de var ju det och de var många

Svar: Japp, de var riktigt bra.
Carina G.