carinag.blogg.se

DET VAR SÅ FRIDFULLT!!

Jag kan ibland tycka att det är ganska fridfullt att gå till kyrkogården. Har alltid tidigare varit lite smårädd för att knalla omkring därinne. Men kvarteret där Affe finns är så mysigt på något sätt. Och jag känner en sån himla frid när jag sitter där. Det trodde jag faktiskt aldrig skulle ske.

Jag hade samma känsla idag. Så fort jag steg in i kvarteret var det som om jag befann mig i en helt annan värld. Jag vet, det låter helt knasigt. :) :) 
Till och med när mamma och Kalle kom tillsammans med Teddy och Beatrice, var det så naturligt att folk kom och "hälsade" på. 
Är det någon som kan liva upp alla slags stämningar så är det Kalle och Beatrice. Och jag är ganska övertygad om att Affe såg och hörde allt och log åt deras brottningsmatch. hihi

Med dessa små kvällsord säger jag nu godnatt. Hoppas ni vaknar i morgon med glatt humör och ett leende.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Vilken fin plats!
Kram

Svar: Ja, det är det verkligen. :)
Carina G.