carinag.blogg.se

DET BLEV SIESTA!!

Ja, vad var det jag sa? Jag hade mycket att göra, men kroppen ville ha en siesta. Jag slocknade som en sten och sov bort två värdefulla timmar nu på förmiddagen. Jag vaknade 10 minuter innan Dennis och Dessi skulle ge sig iväg. Det blev alltså bara några få minuters gos med lilleman ... synd.
Nu är det i alla fall bara jag, Beatrice och Molly kvar. Resten har åkt iväg på äventyr minsann, de skulle på dop idag. :) 

Jaha, och vad skall vi hitta på med då? Ja, till att börja med måste jag ju vakna till liv. Det blir lite som morgonmys en gång till med kaffe och datorn.
Sen blir det nog lite städ och tvätt. Om inget annat så behöver köket och mitt rum sig en omgång.

Nej, nu skall jag surfa runt lite, hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: