carinag.blogg.se

BLÅSVÄDER!!

Kom precis hem efter en hel timmes gående från jobb. Normalt brukar det ta ca 40 minuter. Men fyyyy, vad det blåser. Och hade jag bara haft medvind ...... nej då, det var motvind HELA vägen hem. Hua... Det var så jobbigt att gå i blåsten att jag inte ens klarade av att sköta mobilen. Ja, då kan ni tänka er själv. :) :) 

Nu sitter jag i alla fall ner och försökler få liv i mina stackars öron. Undrar om det hjälper med kaffe. För nu är kaffet nybryggt och jag är jättetörstig ... på kaffe.

Det var tyst i lägenheten när jag kom hem. Men guuuu så härligt att mötas av en fyrbent, som faktiskt blir glad av att se mig. hahaha
Men hon blev snabbt trött efter hälsningen. Så ja, nu är jag allena igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: