carinag.blogg.se

ANDRA SIDAN!!

Tror ni på det övernaturliga? Tror ni att vi kan få besök från andra sidan eller att vi kan prata med andar?

Vare sig ni tror eller inte så skall ni få höra en intressant sak.

Får några veckor sedan, när det fortfarande var något sånär varmt och getingar fortfarande flög omkring, fick vi in en geting på balkongen som betedde sig något underligt. Det är lite svårt att förklara på vilket sätt, men jag tyckte ju då att den stirrade på mig. Hur dumt låter inte det? hahaha. Men det är sant, den satt alltså och tittade på mig. Och eftersom jag nu inte alls gillar getingar studsade jag så klart upp från stolen. Då flyger getingen ner från bordet, landar på golvet, vänder sig om och fortsätter stirra på mig. :) :) Jag vet hur detta låter. Men det är dagens sanning, det såg absolut ut som om getingen visste precis vad den gjorde.

Och idag då ... Jag och Dennis sitter på balkongen. Och plötsligt kommer en lika stor geting som förra gången flygande in under parasollerna och flyger omkring där inne ett tag. Väldigt lustigt. Jag menar, det är Oktober månad och väldigt rått och kallt ute. Jag kan inte minnas att jag brukar se getingar vid den här tiden på året, och absolut inte när det är så här kallt.
I alla fall, den flög omkring där ett tag, medan jag och Dennis bara satt och stirrade på den. Och utan någon som helst omväg var den plötsligt på utsidan av parasollerna. Både jag och Dennis "hur kom den dit där?" hahaha

Efter en stund gick jag in i mitt sovrum. När jag tittade mot rutan, så har det minsann dykt upp en geting MELLAN rutorna ... och bara går omkring där inne. Till saken hör att i morse när jag vaknade och tittade ut fanns det ingen geting där. :) 
Den är alltså fortfarande inne mellan mina fönster och har det hur mysigt som helst. Fråga mig inte hur den kommit dit, jag har ingen springa där alls. Dennis kollade också och kliade sig i huvudet. Till och med han börjar fundera på om det är en hälsning från andra sidan.
Och ja, jag är fullt övertygad om att det är Affe som är och hälsar på.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: