carinag.blogg.se

VARIT IGÅNG!!

Snacka om mycket folk på Toys R us. Alla drogs till det här med 25 %, och även vi så klart.
Lite besviken är jag nog allt när det gäller affären i sig. Jag handlade ofta där när barnen var små. Men nu tyckte jag det var riktigt rörigt. Det var svårt att lokalisera var olika åldrars leksaker fanns, vilka gångar man skulle gå i. Kanske berodde det på att jag inte är van att handla till sådana små krabater längre. Så jag tyckte vi sprang i gång upp och gång ner flera gånger innan vi hittade rätt. :) 
Men i alla fall, det blev ändå en hel del, och givetvis var allt till Alexander. hihi

Nu har det både blivit middag och en stor balja kaffe på det. Och tro det eller ej, men jag är inte alls sugen på den påse ostbågar jag köpte tidigare ikväll. Jag är FÖÖÖR mätt. Det är alltså så man skall göra? Äta sig ordentligt mätt så man inte orkar med det onyttiga... :) 

Nu skall jag strax bädda ner mig och mysa framför TV'n. Om jag somnar det återstår att se. Just nu har vi en granne i huset bredvid som har fest ...... och det är HÖÖÖG volym vill jag lova. Jag är himla glad att inte jag bor vägg i vägg med den personen.

Jag säger i alla fall godnatt till alla och ha en riktigt god natts sömn.

Innan vi släcker ner, här får ni dag och kväll i bilder.

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: