carinag.blogg.se

VÅR NYA LEKSAK!!

Nu är alltså den här Söndagen slut ... och likaså jag.
Fattar inte var helgen tagit vägen. Och jag som skulle gjort så mycket, har ju inte hunnit med hälften ens.
Hmmm, lat eller??? :) :) :) 

Just ja, vi beställde ju hem en hel del varor för inte så länge sen. En av prylarna var en liten träningsmaskin. Japp, vi tycker att nu måste vi börja röra oss. Men hur man än försöker så räcker timmarna av någon konstig anledning aldrig till för att ge sig iväg hemifrån. Men nu så kanske ......
Ikväll monterades den upp. Och tillsamman med pilatesbollen och wii fit, som också bara står och skräpar, så kanske vi kan få till det där lilla extra. Varför inte en beachkropp 2014?? hahaha
Vet ni, detta är mest en kul grej. I det stora hela mår jag ganska bra med mig själv. Det jag egentligen hoppas på är att jag skall bli lite mer rörlig i kroppen, få bättre balans och kanske till och med kan få lite bättre flås.

Nu säger jag godnatt till alla söta. Och glöm inte att ni är unika och speciella precis som ni är.

SOV GOTT


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Den är faktiskt ganska bra den maskinen :) Jag gick ner nästan 5 kg på en månad efter jag köpt den. Bra köp Carina!

Svar: Wow. Grattis, bra gjort. Då finns det kanske hopp för mig med. ;)
Carina G.