carinag.blogg.se

RIDA, RIDA AXLAR!!

Sitter och strötittar på en film på kanal 9, falling down. Tycker den är lite så där småtråkig. Kan ju i och för sig bero på att jag är så förgrymt trött att jag nästan sitter i stolen och somnar, så jag kan liksom inte koncentrera mig på filmen. :) Så det blir till att släcka lämpan när kaffet är uppdrucket.
 
Jag tänkte säga godnatt till er nu ... OM jag skulle somna. Men innan jag släcker ner måste jag bara visa vad som är hjärtligt härligt, det är när jag ser min son och lilla barnbarn ha roligt. Alexander fullkomligt älskar att rida på pappas axlar. Ja, man blir riktigt glad av att se honom och höra hans glada skratt där han sitter på pappas axlar.

Så, nu blir det ett stort godnatt från mig. Ha en fortsatt skön kväll och en bra natt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: