carinag.blogg.se

RENA NATTEN!!

Snacka om att gå i dvala.
Stackars lilleman hade sån magknip inatt och höll oss vakna nästan hela natten. Han var så hysterisk så det faktiskt till och med blev ett litet sjukhusbesök för den stackaren. Inget vidare måste jag säga.
Även nu på morgonen verkar han ha ont, så det blir nog ingen bra dag för hans utmattade föräldrar. :( 

Själv blev jag brutalt uppväckt av min söta dotter som ville ha följe till sin praktik. Hon börjar ju redan 6.30 och hon fick inte liv i mig förrän vid 6. Så det var bara till att kasta sig ur sängen och i kläderna så att hon inte skulle komma för sent. Tur att det är någon i familjen som hör klockan på morgonen. hahaha

Så nu vill det till att jag mornar mig snabbt. Skall alldeles strax dricka kaffe så halsen också vaknar till liv. Sen blir det troligtvis bussen till jobb. Vill inte väcka Dennis som jag tror precis har somnat.

Nej, nu måste jag skynda mig om jag skall hinna.
Ha en bra dag där ute, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: