carinag.blogg.se

NU ÄR JAG TRÖTT!!

Då har jag äntligen slagit mig ner framför datorn denna kväll. Och som den "tant" jag är så är jag naturligtvis trött nu, efter att ha varit i farten sen i morse.
Tänk vad mycket mer man orkade med när barnen var små. Nu när de är vuxna och jag egentligen inte behöver tänka så mycket på någon annan än mig själv är jag mycket, mycket tröttare. :) 
Och ikväll hade jag äran att ha ALLA mina barn under samma tak när vi åt middag. Charmtrollet Alexander sov ju så klart som en stock, och naturligtvis fanns inte lilla Pernilla med oss vid middagen. Men annars var det fullt runt bordet och det var en mysig stund. Men när det är jag som lagar middag då blir det inga gourmemiddagar som Dennis och Dessi brukar knåpa ihop. Nej, här blir det 5-minutersmiddagar. Jag är alldeles för lat för att stå länge vid spisen. Ni vet, åldern tar ju ut sin rätt. hahaha

Nu blir det lite tråkiga månadsräkningar som skall fixas innan den här dagen får ett slut. Sen blir det kudden för hela slanten.
Så nu säger jag godnatt till alla. Ha en fortsatt skön kväll och en god natts sömn.

SOV GOTT

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: