carinag.blogg.se

MORGONMYS!!

Det måste ju vara något fel när man en Lördag vaknar halv 6. Och inte kunde jag somna om heller. :) :) Så nu sitter jag här superpigg och skrattar åt vilda Alexander, som bara har en massa miner och skratt för sig. Han är riktigt social av sig. Han gillar verkligen att leka på sin lekmatta ...... om man sitter med honom. Men hur kul är det att ligga där själv? Nej, då är det bättre att komma upp till farmors famn. hahaha

Morgonkaffe har jag också hunnit med. Ja jag är ju redo att börja arbetsdagen ... om det nu hade varit en sådan. :) :)

Nu blir det lite mer kaffe, lite mer mys och så klart ... lite mer lek med datorn.
Ha en strålande Lördag folket, hörs sen.



Så här mysigt hade Molly och Alexander det igårkväll när de lekte med sina leksaker. :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: