carinag.blogg.se

MIN FREDAGSKVÄLL!!

Jag har rensat lite i klädkammaren, men tycker inte att jag kommer någon vart. Jag bara flyttar runt pinalerna istället för att besluta om jag skall kasta eller inte. Humöret blir ju inte på topp precis när det är prylar överallt.

Faktiskt har jag försökt att se det positiva, det är ju inte stök här hela tiden. Men många saker skall plötsligt få plats på liten yta. Och det är klart att det blir rörigt under tiden. Dock plockar det inte undan sig själv. Någon måste fortfarande ta sak för sak, eller trycka på knappen.

Som sagt, stöket i sig stör mig inte. Men jag kan bli lite ledsen av kyliga stämningar mer än stök. Därför låste jag in mig på rummet nu. Så det är bara jag, TV'n, datorn och ett glas baylis.
Just nu känns det lite visset. Jag hade velat bubbla av mig till Affe som jag alltid gjort tidigare. Men eftersom jag nu inte kan det längre blir det istället att jag låser in mig. Och det brukar för det mesta hjälpa. Så jag är ganska övertygad om att jag mår bättre i morgon när jag vaknar.

Nu tänker jag fortsätta se filmen "mannen som kunde tala med hästar". Oj, vad jag gillar den filmen ...... förutom slutet då kanske. :) :) 

Godnatt på er och ha en fortsatt härlig Fredagkväll, och var rädda om er.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: