carinag.blogg.se

METEOR!!

En film som är riktigt, riktigt sevärd om man gillar katastroffilmer är "Meteor" från 2009.
Nu är jag ett väldigt stort FAN av just katastroffilmer. Och bland ALLA de jag sett skulle jag nog utan tvekan säga att denna film ligger bland topp tre.

HANDLING:
En STOR asteroid kolliderar med en mindre himlakropp så den ändrar riktning ... rakt mot jorden. Med ett stort meteorregn fallandes från skyn kan ni ju bara tänka er hur stort kaos det blir.
Mitt i allt slits meteoren Kassandra loss och närmar sig jorden. Den är lika stor som tre Mount Everest och den har kraften att förinta allt levande på planeten jorden.

Här är ett litet klipp. Har ni inte sett filmen, så gör det. Jag tror ni kommer att gilla den. Glöm för all del inte bort att just den här filmen är från 2009. Det finns ett antal filmer med samma namn, både som är gjorda före och efter.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: