carinag.blogg.se

LITE KVÄLLSSNACK INNAN SÄNGEN!!

Vad får man om man blandar tre övertrötta personer i ett och samma rum? Jo bara en massa skrattsalvor. Ikväll räckte det med att man tittade på Dennis eller Dessi för att dessa skulle börja gapskratta. Och ja, jag är lika trött. Så ikväll har det bara blivit en massa trams. :) :) Och visst är det ganska avslappnat när man kan ha sådana kvällar också?

Men när det blev lite mer "det okända" snack och vi började prata om andevärlden, ja då gick Dennis hahaha. Jag vet inte om det berodde på att han tyckte det var tråkigt eller om han bara blev rädd. Jag tror att han blev lite rädd faktiskt. Och det är väl så att allt det vi inte kan bevisa skrämmer oss en aning. Personligen tycker jag det är väldigt intressant, och jag längtar som bara den tills Fredag då vi skall ha en seans här hemma. Men jag skall villigt erkänna att jag även känner lite oro inför det, jag har ju absolut ingen erfarenhet och har inte den blekaste aning om vad som väntar.

Nu tänker jag kasta mig i sängen och mysa ner mig under täcket och vänta på besöket från John Blund. Han lär inte vara långt borta. :) 
Hoppas ni själv har haft en härlig kväll och att ni får en god natts sömn.
Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: