carinag.blogg.se

KALL OCH MÖRK MORGON!!

Morgon igen, kolsvart ute, och det hade varit sååå skönt att krypa ner under täcket igen. Jag har kommit in i en sån konstig period där jag inte hör ... eller vill inte höra ... klockan. Så i Morse var det Dessi som stod i dörröppningen och kallade på mig. :)
Nej usch, det är inget kul att kliva ur sängen när man slår upp gluggarna, tittar ut, och bara ser mörker och "kyla". Sooom jag längtar efter sommar och sol nu. :) 

Nu sitter jag i alla fall med mitt morgonkaffe och försöker vakna till liv. Det går kanske om jag inte tittar ut genom fönstret. Jag försöker förbereda mig lite sådär mentalt att gå ut på balkongen. Var ut där en snabb sväng när jag vaknade ... och det är KALLT. Men måste man så måste man ......

Ha en riktigt skön och härlig dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: