carinag.blogg.se

KALL MORGON!!

Kom precis in från balkongen ... och det är riktigt kallt ute, brrrr. Ja nu har vinterkylan verkligen landat här. Lite tidigt tycker jag som inte alls gillar kylan. 
Piggnade till gjorde jag.

Fick ju även ringa till Beatrice praktik nu på morgonen. Hennes känsel i armen har inte kommit tillbaka riktigt helt sen hon hade kanylerna i armen häromdagen på sjukhuset. Tror inte att det blir så bra då att hon skall stå i ett kök en hel dag och hålla på med händer och armar. Så hon får stanna hemma och vila idag.

Nu blir det morgonmys med kaffe och datorn innan jag börjar göra vid mig. Idag börjar jag inte förrän 11 eftersom jag jobbat så många timmar extra den sista tiden. Kan vara skönt det också, då hinner jag med lite jobbsök nu på morgonen.

Ha en fabulous dag, och var riktigt rädda om er där ute. Och klä på er ordentligt när ni skall ut i kylan. Själv skulle jag mer än gärna stanna under mitt varma täcke ett tag till. :) :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: