carinag.blogg.se

JULSNACK!!

Ikväll har det blivit mycket julsnack. Vi har gått över till förberedelserna inför jul, vad vi skall handla, när vi skall äta och en massa sådana saker som tider m.m.
Japp, allt skall planeras.
Som jag längtar till julen. Spänningen, julklappsutdelningen, maten, gemenskapen. Ja, allt med julen är bara så härlig, så gammal jag är. hahaha

Nope, det blev inget bad för mig ikväll, julen kom i vägen. :) :) Så nu kastar jag mig in i duschen istället innan klockan blir alldeles för mycket.
Hoppas ni har haft en härlig kväll. Nu säger jag godnatt och sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Robin
skriven :

Det där lät ju hur trevligt som helst ju =) Själv kommer det att bli en hel del julhandel nu i helgen ^^

Svar: Julen är alltid trevlig att snacka om, man blir nästan som ett barn på nytt. :) Hoppas det går bra med helgens julhandel för dig.
Carina G.

2 Robin
skriven :

Haha! Ja, det blir man helt klart xD Själv så är jag väl lite som Jack Black på julafton :P Det gör jag med ^^ Förhoppningsvis, så slipper man uppleva Black Friday mardrömmen bara xD

Svar: :)
Carina G.