carinag.blogg.se

JOBBIG NATT!!

Gårdagens tankar och ord satte sina spår. Så inatt hade jag drömmar HELA natten om andevärlden. Jag vaknade till flera gånger och visste inte om jag drömt eller om det faktiskt var så att jag hade besök här hela tiden under natten. Jag brukar inte vara rädd när det gäller sådana saker. Men inatt var det lite kusligt. Jag kände mig iakttagen och tyckte hela tiden att någon pratade med mig, jag kunde dock inte höra eller förstå vad.
Så nu sitter jag här och funderar om någon vill få fram ett budskap till mig, eller om de helt enkelt bara förbereder sig inför morgondagen. För jag tycker fortfarande, trots att jag nu är helt vaken, att här är "aktivitet".

Nu är det i alla fall morgonkaffet som gäller. Och idag var jag smart nog att ta en termosmugg till kaffet. De sista dagarna har ju kaffet blivit kallt efter bara några minuter, bara för att jag springer ut på balkongen med det. Men IDAG skall jag minsann dricka VARMT kaffe. :) 

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: