carinag.blogg.se

ISTÄLLET FÖR MIDDAG!!

Det är ganska otroligt egentligen. Tror jag suttit och pratat i telefon i bortåt 2 timmar. Japp, när jag väl kommer igång så ...
Annars var ju planen att inte göra alltför mycket ikväll, så det passade alldeles utmärkt att bara sitta på rumpan och prata en massa goja. hahaha

Trots att klockan bara är 20 känner jag mig ganska trött och sliten. Så min tanke är att krypa ner under mitt varma och väldigt inbjudande täcke och bara mysa framför TV'n. 
Tanken var ju först att jag skulle fixa lite käk. Men det verkade inte som om någon var speciellt hungriga i familjen. Och själv hade jag ju inte handlat med mig något hem som skulle kunna vara lätt att fixa till. Av någon anledning så har bara tiden gått utan mat. Inte för att jag var speciellt hungrig heller. Tidigare, när jag och Beatrice bodde ensamna hade vi ofta en meny vi gick efter. Det fungerade för det mesta riktigt bra, man slapp ju tänka på vad man skulle äta och om vi hade det hemma. Vi fixade det helt enkelt varje helg. Men eftersom Dennis och Dessi ofta fixar maten finns det oftast inte den mest lättlagade maten i frysen precis. Och jag har inget emot det heller. Jag äter det som serveras. Det är bara det att jag inte kan ta vid så där plötsligt om det blir ändrade planer, eftersom jag inte har mina typer av ingredienser hemma.
Nåja som jag sa, jag har inte varit speciellt hungrig ikväll i alla fall. Men så fick jag ju plötsligt syn på en påse chips, och vips så blev jag plötsligt sugen. :) :) Jag vet, det är bara Onsdag. Men det är ju ändå Lillördag, det måste väl räknas lite eller ...... :) :) 

Nu säger jag godnatt. Skall snart ut på balkongen för ett sista bloss, brrr.
Sov gott alla och ha det så gott under täcket ni med.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonas
skriven :

Grillchips är riktigt gott dock ^^ Jag kan dock inte äta för mycket utav de. För då får jag världens halsbränna :P

Svar: Ja, det är supergott. Dock är de ju inte så väldigt nyttiga så det går ju inte att vräka i sig precis. :)
Carina G.

2 Jonas
skriven :

Nej, det är ju ingen bra hälsokost precis :P Själv så kör jag dock mycket hellre på en fruktsallad istället ;)

Svar: Mmm, det låter gott. Det får nog bli fruktsallad här med lite oftare, tack för tipset. :)
Carina G.

3 Jonas
skriven :

Gör du så ;) Man kan ju blanda mycket gott och mättande i fruktsallader så =)

Svar: :)
Carina G.