carinag.blogg.se

IDAG BLIR DET SOM DET BLIR!!

Godmorgon alla glad.

Jag mös ner mig under täcket igårkväll, tog boken som skulle få underhålla mig ett litet tag ... och vaknade i morse när klockan ringde med boken i hand. Jag hade inte ens öppnat den. hahaha
Ja, jag behövde väl det antar jag. Det har varit lite dålig sömn de sista nätterna, men nu känner jag mig ganska pigg efter att faktiskt ha fått sova HELA natten. :) :) 

Idag är det ingen ridning för Beatrice del. Precis efter hennes magsjuka åkte hon på en ordentlig förkylning. Och jag tycker inte hon skall anstränga sig på hästryggen med virus i kroppen, speciellt som hon inte hann vila upp sig efter första omgången. Så idag blir det vila och en helt planlös Söndag. Det kan ockås vara ganska skönt. Jag tänker inte planera in något idag, det får komma som det kommer. :) :) 

Nu blir det morgonmys med kaffe och datorsurf för min del.
Ha en härlig dag alla. Koppla av och ta det riktigt lugnt idag. Det är ju Söndag, veckans enda vilodag. :) 
Gör som jag, ta det som det blir ......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: