carinag.blogg.se

I MORGON HÄNDER DET!!

Jag HADE ju bestämt mig för att inte gå och lägga mig för tidigt idag, ville ta vara på den här kvällen minsann. Men hur gör jag det? För det kvittar hur jag bär mig åt så faller ögonlocken oroväckande ner.
Jag har suttit och lekt lite med datorn i min ensamhet. Det är helt mörkt och tyst, alla andra har somnat. Så det kanske inte är konstigt att min kropp också vill krama kudden. :) 

Och i morgon ja ......
I morgon blir det shoppa av. Fick höra ikväll att Toys R us har 25 % rea på ALLT i affären, ja om man inte räknar de mer avancerade spelatiraljerna förstås.
I år har vi ju med oss lilla Alexander. Och jag fullkomligt ÄLSKAR att gå i leksaksaffärer, så i morgon tänker jag gå loss. Julklapparna skall handlas vilket fall som helst. Och jag brukar ju som sagt vara mycket tidigare ute. Men det finns väl en mening med allt här i livet ...... som att jag t.ex skall spara pengar i morgon genom att handla billigare. hahaha

Det är mycket, mycket mer som planerats för morgondagen. Men hur kul är det att veta det redan nu? Nej, nej, i morgon tar vi ALLT. Och det blir en bra dag, det känner jag på mig.

Men nu tänker jag avrunda och säga godnatt. Skall smygkika på lite film innan jag däckar i sängen.
Jag hoppas ni har haft en fantastisk dag och ännu bättre kväll. Och OM ni nu skall ut och surra på stan, så glöm inte att vara rädda om er.

Sov gott med många härliga drömmar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: