carinag.blogg.se

HÄRLIGT AVSLAPPNAD!!

Det har varit en riktigt lugn och skön kväll, familjemys, datamys och till och med Teddymys, hahaha
Ja, jag var ner en sväng till yngsta sonen. Var ju tvungen att kolla så allt var okej, den lilla rackaren har ju inte haft vett att hälsa på under en tid nu. Och ja, han såg absolut välmående ut. Så nu kan jag sova lugnt igen. :) :) 

Och så blev det även lite kvalitetstid med äldsta sonen. Det brukar ju alltid vara han och Dessi som står för matlagningen tillsammans. Men nu är ju Dessi krasslig, den stackaren. Så jag ställde upp som sällskapsdam åt Dennis. Jag vet, jag är så snäll. :) 
Receptet hade Dessi hittat i en tidning tidigare, pannkaksrulle med kycklingröra i, det va sååå gott. :) 

Men nu väntar jag i alla fall in John Blund, som är på väg hit. Jag har känt mig så skönt avslappnad och kry i kroppen ikväll, så det skall bli härligt att bara få lägga sig ner och blunda utan att känna smärtor i hela kroppen, som jag gjort några kvällar nu.

Nu säger jag godnatt till alla. Hoppas ni får en underbar natt med goda drömmar.

Sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

När blir det kvalitetstid med MIG ???????

Svar: Vad sägs om helgen??
Carina G.