carinag.blogg.se

FÖRBEREDER MORGONDAGEN!!

Och Dennis har fått städnoja ... han plockar och plockar medan vi andra blir tröttare och tröttare. :) Eftersom vi mer eller mindre jobbar alla tre hela dagarna blir det inte mycket av till städning och undanplock på vardagarna. Och så kommer det gäster i morgon kväll. Men vadå, tror inte folk bryr sig att det inte ser ut som ett museum här hemma. Och det försökte jag förklara för Dennis, man behöver inte blåsa lägenheten för att man får gäster. Men han fortsätter, så han får väl hållas dårå.

Vi har i alla fall haft en lugn och skön kväll så här långt ... med lite glassätande och babbel babbel. Det är sånt här som gör kvällen, att kunna koppla av och ha familjen runt sig. Ja, Teddy är ju inte här så klart. Honom får man dra i kragen för att få hit. Hmmm, en tanke, man kanske skulle göra det. Tror ni det hade uppskattats? Det tror inte jag. hahaha

Nu skall jag snart krypa ner under täcket och krama kudden. Hoppas att jag får SOVA inatt. Det behöver jag om jag skall orka mig igenom morgonkvällen.
Och på tal om morgonkvällen så har vi fått ett par avhopp. Så är det någon i närheten av Malmö som känner för att gästa en seans, så hör av er om mer info.

Nu säger jag godnatt till hela svenska folket (och alla andra). Hoppas ni har en underbart skön kväll och en god natts sömn.
Sov så gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: