carinag.blogg.se

EN INTENSIV DAG!!

Oj, oj, oj, vilken dag jag har haft. Får ju lite dåligt samvete när jag faktiskt inte hunnit blogga något idag. Men det har varit full rulle från det jag öppnade dörren till kontoret tills jag gick därifrån 16.
Och idag har jag fått lite nya flashbacks hahaha. Måste ju säga att det är inte alls stor skillnad på dagen mot tidigare år. Så den här dagen har verkligen kantats av undersökningar, felbetalningar och nya undersökningar. Och visst har jag trivts med det.
Jag minns att jag tänkte när jag började på det här företaget att jag tyckte det skulle bli skönt att slippa alla problem med betalningar osv. Men nu när det har kommit igång på allvar med fel betalningar ... på fel ställen, så märker jag ju att jag faktiskt har saknat det en aning ändå. :) :) 

Måste erkänna att jag fick lite abstinens efter bloggandet när jag var på väg hem. Men jag tycker det är svårt att hålla på med mobilen och skriva och fota när det är mörkt, regn och rusk. Så det fick helt enkelt vänta tills jag kom hem.

Nu skall jag ta mig en god kopp kaffe och bara njuta av värmen ... i alla fall tills jag tar mig ut till balkongen, brrr.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: