carinag.blogg.se

DET VART KAOS!!

Vilken natt vi har haft då.
När vi satt vid middagsbordet igårkväll började Beatrice plötsligt må dåligt, sa att hon inte orkade äta och plötsligt bara svimmade hon i min famn. Snacka om panik. Dennis kastade sig på telefonen och ringde 112, medan Dessi tog sig an Beatrice. Ja, ni som känner mig vet redan hur lätt jag får panik. Så jag var ju inte till mycket hjälp.
Beatrice blev blekare och blekare, trots att hon vaknat till liv igen. Jag tror hon var "borta" ungefär 3-4 minuter, det var riktigt läskigt.
Och inte nog med det. Ambulansen tog huuur lång tid på sig som helst. Tre gånger ringde vi och alla gångerna sa damen i luren "ambulansen är på väg, den är framme hos er om 5 minuter". Det var långa minutrar, det tog väl 20-25 minuter innan den dök upp. Dennis var så arg att han ringde upp en gång till och började skälla ut den stackars damen. Men någon bra inverkan har det säkert haft, för bara några minuter därefter kom ambulansen.
Enligt proverna på sjukhuset var det inget fel på Beatrice. Men när vi skulle gå kunde hon inte hålla sig på benen, hon hade ingen balans alls. Då hade även febern börjat stiga, så läkaren ville inte skicka hem henne. Jag fick åka hem ensam.  :( 

Det blir alltså inget jobb för mig idag. Jag kommer att invänta svar från läkaren som skulle ske runt 10-snåret. Dessutom är jag ordentligt trött, har ju trots allt inte sovit en blund inatt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Hoppas hon blir bra snart! Kram Karina

Svar: Tack Karina. :)
Carina G.

2 Malin H
skriven :

Nejmen fy så obehagligt, hoppas hon mår bättre idag. Du får hälsa att hon får krya på sig från mig.

Svar: Tack Malin, det skall jag göra.
Carina G.

3 Pia
skriven :

Usch vad hemskt' krya på henne!

Svar: Tack Pia, det skall jag hälsa henne. :)
Carina G.

4 Emelie
skriven :

Usch! Hon får krya på sig! Krama henne från kusin Emelie!

Svar: Tack Emelie, det skall jag göra.
Carina G.