carinag.blogg.se

DET BARA BRAST!!

Det har inte varit någon bra eftermiddag/kväll för mig känns det som. Dagen började bra trots att jag inte fått någon sömn inatt. Det gick bra i stallet för Beatrice och jag hade ett bra samtal med hennes faster. Därefter hade jag en riktigt mysig tid med Beatrice och Dessi där vi gick runt i affärer på wessels.
Det var när vi sen satt hemma hos mamma som min sömnbrist verkligen gjorde sig påmind. Efter det gick allt fel. När vi väl kom hem och jag skulle ta mig en kaffe latte glömde jag sätta koppen i maskinen så maskinen fylldes med mjölk. Något irriterad blev jag och gick istället ut och rökte. Japp, det var väl bara att bita ihop och köra en ny latte. Men när jag väl tog och skulle tömma behållaren med mjölken från förra omgången, ja då brände jag hela handen så det stänkte mjölk lite här och där. Då bara gav jag upp, rusade in på mitt rum och kastade mig på sängen. Ja, det blev inget bra alls för mig där.

Men som en ängel från en klar himmel kom Dessi in med en kopp latte till mig en stund senare. Och visst känns det lite bättre nu. Men som sagt, jag har nog alldeles för mycket sömnbrist så det har bara brustit för mig. Det är knappt jag ens ser tangentbordet framför mig, det var längesen jag var så här utpumpad.

Så klart kommer det att bli bättre, behöver bara en ordentlig natts sömn.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: