carinag.blogg.se

DENNIS PASSAR UPP OSS!!

Tycker lite synd om Dennis som skall behöva dras med oss sjuklingar, där vi bara smågnäller. I alla fall jag känner mig just nu jättegnällig. :( 
Han hade gjort en suveränt god middag, snitzel och klyftpotatis. Men jag kunde bara få i mig hälften. Varje gång jag tog en tugga bara krampade det i magen, så det blev inte så mycket där inte.
Ja, jag tycker lite synd om honom. Förhoppningsvis blir det bättre i morgon.

Just nu sitter jag och är jättesugen på kaffe. Har inte druckit det på hela dagen, vågar inte för att det kanske sätter igång något jag inte vill. Men suget finns kvar så kanske jag tar risken ändå ......

Hoppas ni andra har en superduperkväll. Här blir det lite mer vila.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: