carinag.blogg.se

DAGS ATT SLÄPPA TAGET!!

Nu är det dax.
När jag gick från mitt förra jobb fick jag massa papper och plastfickor med mig som bara kastades ner i kartonger. Mot slutet var det drygt att dra i alla papper och saker som låg liggandes. Så det blev att jag drog hem det och sen har det bara blivit liggandes.
Ju längre tid som gått desto svårare har det varit att rensa och kolla vad som skulle kastas. Jag tror att jag lite omedvetet har stoppat huvudet i sanden och inte velat inse att det inte är mitt jobb längre.
Men som sagt, nu är det dax att släppa taget. Det har gått över ett år nu och det är verkligen hög tid att jag går vidare. :( 

Så nu har det rensats .. och rensats ... och slutligen kastats en massa papper. Jag får se det från en annan sida nu. Idag är första dagen på resten av mitt liv. :) :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: