carinag.blogg.se

BUBBEL!!

Känner mig seg och litet vissen. Så kan det gå när man inte vet vad som är rätt och fel.
Har ju hela tiden trott att jag har rätt att tänka på mig själv nu när jag inte längre är småbarnsförälder. Jag vet inte, jag kanske har fel.
Sitter och funderar på om jag prioriterar fel när jag inte hinner vad jag skall. Men om jag prioriterar andra före mig själv, skulle det vara mer rätt??
Nej, nu bara bubblar jag. Tror jag går ut och röker istället. Minst lika effektivt. :) :)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Du har alltid prioriterat dina barn, nu när de är vuxna är det inget fel att tänka på sig själv. Det är ju inte så att man skiter i alla andra men jag tycker att du har rätt att vara lite egoistisk och ha lite egen tid där du tänker på bara dig. Man blir ingen sämre människa av det, snarare bättre tycker jag. Så resonerar jag i alla fall nu när mina barn är vuxna och kan ta hand om sig själv.

Svar: Tack. Det får nog bli min filosofi också.
Carina G.

2 Kajsa
skriven :

Du är alltid snäll och bryr dig mycket om alla andra. Viktigt att du också tänker på sig själv.

Svar: Tack Kajsa, gullig du är...
Carina G.