carinag.blogg.se

ÅTER DAX FÖR PRAKTIK!!

Ja, då kör vi igen. Naturligtvis har jag även den här natten sovit bort "det onda". Och det är ju tur. För idag är det åter dax för Beatrice praktik. Jag följer med henne som vanligt och är med någon halvtimme innan jag måste iväg igen för att hinna till jobb.
Idag är det inte riktigt lika nervöst, verkar det som. Hittills har Beatrice bara varit på praktiken en gång, så hon är säkert lika orolig, men hon visar det inte.

Nu skall jag kasta i mig kaffet och få på mig kläder. Kvart över 6 ger vi oss iväg, så det gäller att vara klar tills dess. Beatrice är precis som mig, vill inte komma i allra sista stunden. Hon har ett riktigt stort ansvarstagande vad det än gäller. Hon är likadan när det gäller skolan. Hon kommer hellre en halvtimme tidigare än sista minuten. :) :) 
Jag är glad att hon verkligen tar sina åtaganden på allvar. Det har hon stor nytta av när hon sen kommer ut i arbetslivet på allvar. :) 

Nu måste jag rusa från datorn. Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: