carinag.blogg.se

VI AVRUNDAR!!

 
Nu känns det väl ganska lagom att runda av och säga godnatt?
Som alla andra kvällar har vi haft mys framför TV'n.

När barnen var små försökte jag alltid att fixa lite efterrätt på Lördagar eller Söndagar. Någon gång i veckan så det skulle bli lite extra festligt med måltiderna. Av någon anledning så gick det längre och längre mellan gångerna, och helt plötsligt bara slutade vi att äta efterrätt.
Någon enstaka gång brukar vi hitta på något, men det är väldigt, väldigt sällan.

Så döm om min förvåning när Beatrice plötsligt kommer in i TV'rummet med kaffe och smulpaj med vaniljsås. Ikväll blev det alltså efterrätt.

Och det var sååå gott.

Med detta säger jag godnatt Sverige och sov så gott.
Är ni som mig och drömmer mycket drömmar? Hoppas det är goda drömmar, så ni vaknar i morgon bitti med ett leende på era läppar. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia
skriven :

Mm skicka hit!

Svar: Kanske kan fixa det... :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Väntar tålmodigt;)

Svar: Jag tar med en bit när jag kommer med tåget. hihi.
Carina G.