carinag.blogg.se

VAD SKALL MAN HITTA PÅ?!!


Om gårdagen var härlig och rolig, så är den här dagen totalt tvärtom.
Det bara regnar och regnar. Vart tog solen vägen? Kan inte låta bli att kika ut mellan varven. Kanske, bara kanske att det slutar regna. Ja, man vet ju aldrig. hahaha

Och jag får inte för mig till att göra något alls.
Sitter bara och växlar mellan stolarna, och tittar än på dataskärmen och än på TV-skärmen. Kul va?

Jag har inte ens haft ork att ta på mig ordentliga kläder.
Visst låter det som om jag har tråkigt? Kan tala om att det har jag.

När jag sitter och modifierar med bilderna på det här sättet och lägger bilder och texter om vartannat, då vet man att jag har tråkigt. :) 
Nej, skojar bara. Jag ville testa och se hur det ser ut.
Jag läste någonstans att det var bra att lägga bilder och texter på det här sättet. Inte för att jag vet varför, tycker inte ens att det ser snyggt ut.

Vad tycker ni? Är det roligare att läsa en sådan här text? Själv tycker jag inte det.
Tror faktiskt att jag dissar den här idén.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JonteBoy
skriven :

Ojjsan vad man missar mycket när man inte har tid att följa ned i svängarna. Hahaha
Till och med Teddys lektioner i staden verkar ju ha gjort nytta såg jag, eftersom du nu själv går ut.

Jag orkar inte kommentera alla inlägg, så lägga en kommentar på detta sista inlägg. Men jag skall bättra mig som läsare ;)

Svar: Det är helt okej Jonte. Ibland har man ju viktigare saker för sig än att läsa bloggar. Kul att du kikar in ibland i alla fall.Ja, måste ju säga att Teddys lektioner gjorde susen hahaha. Känner mig inte lika vilsen längre när jag ger mig ut. :)
Carina G.