carinag.blogg.se

VAD HÄNDER NU!!

 
Vad har vi för väder ute nu? Vågar man kasta vinterjackan? Eller skall man göra som eskimåerna och ha "pälsen" på idag också?
Nej, det får nog bli något tunnare jacka. Sååå skönt väder vi har ute. Det spritter i kroppen att få komma ut, det var ett tag sedan jag riktigt kände sådan lust för att bege mig utomhus. hahaha

Fingret från skärsåret igår bultar oroväckande idag också. Och när jag skulle byta plåster så hade det blivit lite "översvämning" innanför plåstret. Aj, aj.
Men det är bara att bita ihop. Jag låter inte detta stoppa mitt solskenshumör.

Nu är vi i alla fall redo att sticka iväg ett tag. Vi får väl se var vi hamnar, Teddy, Beatrice och jag. Och tro det eller ej, det är JAG som vill ut idag och drar iväg med de andra två som inte har något att säga till om. hihi

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: