carinag.blogg.se

UTBILDNINGEN FORTSÄTTER!!

 
Ja, då fortsätter vi att kolla in malmös bussar.

Han är så hemlighetsfull, min kära son. Han vill inte berätta något annat än att jag skulle vara klar halv 12. Det sa han redan igårkväll. Kan man bli mer nyfiken då? :) 
Jag är ju förstås inte säker, men skulle tro att färden går mot Svågertorp. Skall iväg till Ikea på Måndag och skall åka buss dit. Så jag skulle tippa att det är det Teddy är ute efter, att jag skall komma dit säkert och inte hamna i Ystad. Ja, man vet helt enkelt inte med mig. Släpper man lös mig ute kan jag hamna var som helst. hahaha

Jag skall väl försöka att uppdatera medan vi är ute. Men skulle det inte fungera så blir det en detaljerad beskrivning när jag väl är hemma igen.

Så här ser dagens guide ut. Vad tror ni, vågar jag lita på honom?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 En som kommenterar
skriven :

Tveksam men låt gå

Svar: Det gick väldigt bra i alla fall. hihi
Carina G.

2 Niklas Lundén
skriven :

hmmm... undra om man vågar kan ju hamla helt knas :P

Svar: Jag tog chansen och det blev riktigt lyckat. :)
Carina G.