carinag.blogg.se

TRÖTT OCH BELÅTEN!!

 
Snacka om en stor klubba som smög sig på bakifrån och slog till mitt huvud.
Ungefär så kände jag när jag satt här framför datorn för några timmar sen, efter att jag kommit hem från Ikea. Det var ju knappt jag hittade sängen. hahaha

Ja, det var början till ett par timmars sömn. Riktigt välbehövligt.
Nej, kanske inte. :) Men det är så, ju mindre man har att göra, desto tröttare blir man.
När jag arbetade höll jag igång hela dagarna och när jag väl kom hem fortsatte aktiviteterna att avlösa varandra. Nu räcker det med en tur till Ikea, så är jag helt slut. :) 

När jag sen vaknade igen, så såg jag bara kaffekokaren framför mig, mitt andra beroende. Så det var bara till att laga en kopp. Jag var fortfarande så trött att jag inte såg Beatrice fixa och dona i köket.
Men där stod hon och höll på med maten.

Så härligt att få maten serverad på det sättet. Och så naturligtvis kaffe efter maten, som jag njuter av nu.

Kan tänka mig att jag piggnar till lagom tills det är dax att gå och lägga mig. hahaha

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: