carinag.blogg.se

TRE TIMMAR SENARE OCH PIGG!!

 
Japp, jag är hur pigg som helst.
Fråga mig inte hur det gick till men både värken och tröttheten är som bortblåst.
Visserligen har jag ju hällt i mig lite kaffe, men tycker inte att det brukar ha den här effekten. :) Frågan är bara om jag nu kommer att somna ikväll, och nej, jag har inte vilat middag. :) 
Tillsammans med kaffet blev det lite efterrätt så där någon timme efter maten, tillsammans med ett avsnitt av "förhäxad". Det gjorde alltså susen.

Jag är nu inne på fjärde säsongen av totalt åtta på "Förhäxad". Jag ger mig inte, skall igenom alla säsongerna innan jag låter DVD-spelaren gå på semester. haha

Så här har min kväll sett ut. Hoppas ni också haft en trevlig kväll där hemma. Skall väl ge det någon timme till innan jag kryper ner till kojs och försöker drömma något mysigt.
Jag vet i alla fall en som somnade gott i fotöljen, iklädd sin onepiece. Och för er som trodde att paketet till Beatrice innehöll en kudde, så kan jag nu tala om att det var hennes onepiece som låg där, Beatrice är riktigt förälskad i den.

Ha en fortsatt härlig kväll och kom ihåg att lägga er med ett leende.
Sov gott alla, hörs i morgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ullis
skriven :

Du har blivit förhäxad av den bästa serien :) Hahaha

Svar: Hahaha, håller med. Den är absolut bäst. :)
Carina G.