carinag.blogg.se

TIDIG TORSDAGMORGON!!

Godmorgon alla.

Man skall alltså inte börja leta och googla efter saker på nätet när det börjar bli natt.
Jag gjorde det, tänkte att jag bara snabbt skulle kolla en sak och råkade istället "snubbla" över en helt annan sak. Det slutade med att jag satt och tittade på en film som inte slutade förrän efter 2 någon gång. När klockan ringde 6 kändes det inte alls bra. Ja, inte vaknade jag med ett leende precis. ;) 
Hade ju lovat Beatrice att jag skulle vakna på morgonen och hjälpa henne med en håruppsättning.
Så nu sitter jag här och sover, och jag tvivlar att kaffet kommer att hjälpa.

Nu är det dax, skall hjälpa Beatrice med håret. Hoppas bara att det blir bra med tanke på att jag gör allt i sömnen den här morgonen. :)  




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: