carinag.blogg.se

SVENSK SEGER!!

 
Trots att jag inte är speciellt sportintresserad, måste jag säga att jag är riktigt stolt över den svenska segern våra hockeyspelare lyckades ta hem.
Jag tittade inte på hela matchen, slog över till kanalen lite då och då för att kolla poängen. Mot slutet stannade jag dock kvar. Och nästan mot ens vilja, blir man automatiskt helt tagen av stämningen. Det var en riktigt härlig stämning.
Jag hoppas och tror att det blir ett riktigt bra firande hos både vårt svenska hockeylag och alla dess fans och supportrar. :) 

Grattis Tre Kronor!!

Med detta fina avslut på den redan härliga dagen tänkte jag dra mig tillbaka, måste ju få min skönhetssömn. :) 

Ha en riktigt god natts sömn alla.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: