carinag.blogg.se

SOVMORGON!!

 
Oj, snacka om sovmorgon. Hur kan man plötsligt en dag inte vakna förrän halv 10?
Så går det när man skall försöka sig på maraton, kom ju inte i säng förrän någon gång efter 3. Och då är jag inte ens klar med första säsongen av förhäxad. :) 

Ja, ja, nu fortsätter det i alla fall.
Måste först få i mig lite kaffe så jag kan läsa texten på TV'n. Jag är alltså långt ifrån vaken.

Nej, nu klarar jag inte av att knappa på tangetbordet mer, måste försöka vakna till liv först. Så jag avslutar här och hoppas ni har och får en härlig förmiddag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bittis
skriven :

Men hörru .. ska du inte ut en sväng på Malmö idag .. du vet vad jag menar ??

Svar: Hahaha, jag satt faktiskt och lekte med tanken. Men jag tror jag hade blivit lite paralyserad om ...... !!
Carina G.