carinag.blogg.se

SÖNDAGMORGON!!

 
Så trött jag var när klockan ringde kvart i 8, tyckte ju att jag precis lagt huvudet på kudden. Så går det när man sitter uppe halva natten. :) 

Igår var första gången på väldigt länge som jag tittat på röstningen av eurovision.
Poängutdelningen var ju helt annorlunda än när jag satt och tittade, så det tog ett tag innan jag fattade hur poängen delades ut.
Har ingen aning om det var rätt låt som vann eftersom jag inte lyssnade på låtarna, Men Danmarks låt, som gick vinnande ur det här, var väl inte så jättedålig. Tyckte den lät bättre än första gången jag hörde den. Det är väl kanske så med de flesta låtar, att de blir bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar.

Nu skall jag försöka vakna till liv, så jag inte står som en zombie när det är dax för Beatrice att rida.

Ha en bra förmiddag. Hoppas inte ni har behövt ställa klockan idag, det är ju trots allt Söndag.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: