carinag.blogg.se

SOLIGT VÄRRE!!

 
Hemma igen efter några riktigt sköna timmar med härliga personer.
Dock är jag väldigt varm och funderar skarpt på att ställa mig i en kall dusch. :) 

Jag har ju alltså beslutsångest. Skall det vara varmt eller kallt?
Jag hatar ju verkligen vintern och kyla. Men när värmen äntligen är här så pustar jag som ett helt ånglok. Den värmen som har varit idag kräver absolut att man öppnar sommargarderoben. Jag var bara halvt sommarklädd idag. hahaha
Frågan är om det inte börjar regna i morgon, om jag klär mig tunnare.
Skulle det bli regn i morgon, så vet ni varför. :) 

Nej, nu får jag se till att svalka mig lite, både utanpå och innanför västen.


Så här slut blir man när man promenerar i solen.

Varning, diskussion pågår......


Vänner för livet......


...... med Zeus.


Det märks att sommaren kommit. Nu odlas det för fullt.


Skulle vara duktig att gå hem också. Men efter halva sträckan kom jag på bättre tankar. :) 


Så här trött ser man ut efter en dag med mamma......
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Det var en väldigt trevlig dag.Grattis på din namnsdag även om den snart är slut :)

Svar: Tack Pia.
Carina G.